Blogarchief

maandag 19 september 2022

Coaching, workshops en zoveel meer: Puur & Natuurlijk jezelf zijn als antwoord op spanning, stress en burn-out

Het is maandag in september en de eerste herfst temperaturen komen voorzichtig het land binnen na de heerlijke uitzonderlijke warme zomer van 2022. Beste even wennen hoor dat schakelen van vorige week zelfs nog 30C en een zonnetje naar nu 16C en regen. We hebben deze warme zomer genoten van buiten zijn en erop uit gaan samen. En er moest ook weer wat geklust worden hier bij ons ''in de Spreeuwpot" De vloeren boven werden opnieuw gelegd en wit geverfd. De nieuwe kastenwand kreeg een mooie kleur groen; cottage green van painting the past en dat is precies de kleur groen die we zoeken en mooi vinden. 

Deze zomer slaagde ik voor mijn examen stress en burn-out coach. Ik heb genoten van de studie, de mensen, de leerstof en heb er enorm veel zin in een coachingspraktijk en bedrijf op te zetten. De ruimte achter ons huis is omgetoverd tot een warme plek voor ontvangst van mijn cliĆ«nten. Nog wat laatste puntjes op de i voor de huisstijl en de website en dan ga ik live. Super leuk en fijn! 

Puur & Natuurlijk jezelf zijn is toch zo heerlijk! Dan gaat er veel verschuiven in je leven. Je leert meer je grenzen aangeven, je hebt vertrouwen, je zal minder meebewegen met de ander, je leert wat emoties jou te vertellen hebben en te leren hebben ipv naar de ander te wijzen en je zal zelf de regie en de verantwoordelijkheid nemen. Je zal liefdevoller voor jezelf zijn en meer liefde van anderen ervaren. Je zal beter en vrijer communiceren en je vrouwtje staan. Hierdoor ervaar je minder spanning en stress. Voel jij je meer gezien, begrepen en geliefd. Je zal meer in je kracht komen te staan en meer in verbinding en in contact komen met je passies, talenten en verlangens. Helemaal klaar om er uitdrukking aan te geven. Om het roer om te gooien, de baan te kiezen die bij je past, je eigen koers te gaan varen. Wil je er meer over weten? Contact me gerust en hou mijn socials in de gaten. Op inspired en motivated life op facebook deel ik uitgebreid wat mijn hart raakt, deel ik waar en wanneer de workshops en ontmoetingen plaats vinden. Uiteraard is de pagina Lekker Landelijk Leven er. Waar ik deel hoe ik inspiratie haal uit de natuur en de omgeving en ook daar deel ik graag van uit. Beide hebben ook een insta account waar je meer leest over mij en wat ik doe. 

Maak het gezellig in huis nu de herfst nadert en het buiten natter en kouder wordt! Zorg vooral goed voor jezelf! Liefs en tot gauw, Linda 




        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoe het begon

Op een grijze dag in juni 2015 dronk ik koffie met 2 vriendinnen in ons gezellige dorp Amerongen. Daar bij de knusse thema winkel Il Sogno (...

Hoe het begon