Blogarchief

dinsdag 28 november 2017

Aan de keukentafel




De keuken is een heerlijke plek! Ik zit er vaak om de krant te lezen, te ontbijten en  thee te drinken met de meiden. De kachel in de schouw doet het nog niet. Daar gaat verandering in komen.
We hebben een mooie kachel gevonden en die hebben we besteld. De levertijd is na de kerst, dat is wel een beetje jammer. Maar we kijken ernaar uit dat er een leuke houtkachel komt te staan. Niet alleen omdat het zo gezellig staat maar bovenal omdat het dan in de keuken warmer zal zijn. 


Ik begin meer en meer een kerstgevoel te krijgen. Er is ook niet aan te ontsnappen he want overal om ons heen zijn de leukste kerstspulletjes te vinden. Ik begin al wel langzaam wat spulletjes tevoorschijn te halen. Wat ik ook zo fijn vind  is als het in huis zo lekker ruikt. Daar heb ik een heel 
eenvoudig receptje voor:

Vul een pannetje met cranberry bessen, doe er kaneelstokje bij, een takje van een verse bos rozemarijn en een sinaasappel die je in plakjes snijdt. Zet het op laag vuur en je huis ruikt de hele dag echt heerlijk! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoe het begon

Op een grijze dag in juni 2015 dronk ik koffie met 2 vriendinnen in ons gezellige dorp Amerongen. Daar bij de knusse thema winkel Il Sogno (...

Hoe het begon