Blogarchief

donderdag 4 mei 2017

Van winter naar voorjaar

Inmiddels wonen we nu bijna 3 maanden in ons huis. De belevenissen van de verbouwing heb ik uit mijn geheugen gevist. Dat kost me geen enkele moeite.  Het hele verhaal voelt als de dag van gisteren. Ondanks dat het soms veel was, en dan bedoel ik het uitzoeken en de keuzes maken, naast het hebben van alle twee een baan, 3 meisjes en een huurhuis te onderhouden,  hebben we heel veel warme en mooie herinneringen aan die hele periode. Vanaf dag 1 waren we hier thuis. Alles klopt hier, niet voor niks hadden we en hebben we zo het gevoel dat dit de bedoeling is. Wat een heerlijk gevoel is het! We zijn er stil van en heel dankbaar voor! Heb je vragen over bouwen, restaureren, adressen die je nodig hebt voor bepaalde materialen? Je mag me altijd mailen!





En nu is de winter hier overgegaan in het voorjaar. We worden 's morgen wakker door de koerende duiven op ons dak. De tuin is nog niet klaar, in de zin van dat er geen orde en netheid heerst. Er staat zelfs in het achterste gedeelte nog een container. Maar ik vind hem prachtig! Ik geniet van alles wat op komt! En dat is veel, heel veel. De vorige bewoners waren echte tuinliefhebbers. Omdat ze in Engeland gewoond hebben, is het een cottage achtige tuin geworden met veel rozen, struiken en heel veel mooie planten. De dochter des huizes heeft me mooie pagina's uit het blad "groei en bloei" laten zien, waar onze tuin in te zien is geweest. Voorlopig ga ik eerst de paden begaanbaar maken, voelen en ervaren hoe wij de indeling het fijnst gaan vinden. Dus het duurt nog even voordat de tuin zover is dat we er een fotoreportage van kunnen maken πŸŒ·πŸŒΈπŸ’šπŸ˜‰



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoe het begon

Op een grijze dag in juni 2015 dronk ik koffie met 2 vriendinnen in ons gezellige dorp Amerongen. Daar bij de knusse thema winkel Il Sogno (...

Hoe het begon